fredag 17 september 2010

barnledig ikväll

Igår så klippte vi Laban för första gången, har tänkt lägga upp en bild på det, men den ligger på telefonen och jag orkar helt enkelt inte koppla in den i datorn. Det blev en snaggning, eftersom vi inte visste vad han skulle tycka om att bli klippt. Men det gick väldigt bra och mycket enklare att snagga honom än Casper.

Idag ska mormor och morfar vara barnvakt så att vi kan åka till stan och äta middag med jenny, nils och frida. Ska bli kul då det var väldigt länge sedan man umgicks och bara hade trevligt. Jag behöver ett litet andrum från barnen och det blir alldeles lagom :).

Har sovit dåligt nu i några dagar så igår somnade jag samtidigt som barnen och det var väl tur det då Laban fått för sig vara vaken nattetid. I förgår vaknade han vid 1 och var vaken till 5 någon gång och i natt vaknade han kl 4 och tyckte att jag skulle sova på soffan där inne, så fort jag gick ut blev han sur men låg jag på soffan så låg han nöjd i sängen. Vet inte när han somnade dock men han vaknade 8, tog sovmorgon på 1 timme, få se hur han kommer vara på dagis idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar