tisdag 21 september 2010

bilköp?

jag har inte så mycket att skriva, jag är trött och förvirrad som vanligt. Casper har äntligen fått en tid för tandläkarbesök här i jörn, bättre sent än aldrig i alla fall. Han ska dit nästa tisdag så då får man väl se hur dåliga tänder han har :p

Sen har jag fått med mig mjukis på att hitta något annat, eller vi vet väl ännu inte hur vi ska göra men det lutar åt att om vi hittar något som känns rätt så tar vi det så att jag kommer bort från jörn ett tag. I alla fall tills man fått körkort och sånt, så att man kan ha nära till jobb om det vore så.

Annars så har det inte hänt så mycket, vi letar en ny bil och det lutar väl åt en cit och träng bil årsmodel 05 men vi får se. Mjukis är då riktigt sugen på den. Vi var uppe och kollade på den igår och den såg fin ut, röd som alla andra bilar på denna gård, det är ju dumt att sticka ut med någon färg :p

Nä nu ska jag se något om jag inte somnar vill säga är riktigt trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar