söndag 22 april 2012

Berger träff

Idag bestämde jag mig för att fara på berger träffen i Uppsala. Det ska bli kul och spännande då jag aldrig varit på någon och inte nog med det så tänkte jag ställa ut Gombo bara för att. Jag vet att han inte riktigt ser ut som de ska göra, men bara för att prova på när jag har tänkt skaffa en till och ställa ut den när den väl kommer.

Fick veta att det var en utställning i Boliden helgen innan så jag tänkte jag skulle åka dit och titta lite och se hur allt funkade.

Har redan fått barnvakt så det ska bli kul med en liten mini semester där man bara kan bry sig om hundarna och inget annat. Hade mina gulliganer följt med hade de väl varit inne i ringen och sprungit runt och jag kan se den äldre stå bredvid domaren och fråga varför gör du så och varför gör du si ;)

Som sagt spännande och kul och sen får man väl se vad som sker....jag kanske blir en riktig utställningsfreak??? :o jag som har varit så emot utställningar och nu står jag här och säger att jag ska på en....jag som sa att jag aldrig någonsin skulle ställa ut....man säger mycket dumt när man är ung ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar