tisdag 24 april 2012

trött

Idag har det inte blivit så mycket gjort, jag gick och la mig vid 4 i morse och då hade det fortfarande inte kommit något lamm, barnen vaknade kl 6 så då var det bara att stiga upp och göra dem klara för dagis. Sen åkte jag hem och gick ut för att mata fåren fortfarande inte något lamm men hon såg fortfarande pigg ut så jag gick in och sov fram tills barnen skulle hämtas sen blev det att gå ut igen....fortfarande inget lamm....har aldrig varit med om en tacka som har varit så envis med att behålla lammet i magen ;) Vi gick in för att känna om man kände något lamm och det var helt stop. Vi har varit med om livmoderomvridning förr men det kändes inte som att det var något sådant utan att snarare att hon inte riktigt var redo för lammning. Så länge hon är pigg så får hon gå där och att lammet kommer snart. Jag får ta ställning till hennes tillstånd och sånt om jag ser att hon är jätte trött.

Vi får helt enkelt se vad som sker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar