torsdag 26 april 2012

känslig hund eller?

jag börjar med att tackan värkar må bra :) Hon har börjat äta och hon ser mycket piggare ut. Det är skönt att allt gick bra.

Det andra är att jag fortsatte att träna min lilla Gombo idag i ringträning framför allt. Jo allt gick bra han hade alla 4 fötterna på marken, dock såg han inte lika lycklig ut idag. Jag råkade daska han på nosen när han hoppade upp mot mig när jag inte var beredd och det tog han väldigt illa vid sig. han tyckte jag kunde springa runt runt runt alldeles själv. Sen inte nog med det så började det regna och det är väldigt geggigt på våran gård just nu och det var inte heller positivt. Jag lyckades tillslut locka han till att han skulle bli lite lyckligare, det är tur att han gillar godis och inte är så långsint :) Jag tror dock att det var mest geggan som han inte tyckte om att springa i, så imorgon blir mitt uppdrag att hitta ett bättre underlag att springa på.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar