måndag 23 april 2012

Bolidens hundutställning

Nu när jag ska på utställning här i maj så tänkte jag att jag skulle åka till boliden bara för att se hur det går till. Jag vet inte än om det blir så men jag funderar på det. Se vad det är för några hundar på den utställningen. Tror inte den är så stor så det blir alldeles lagom att åka och titta på helt enkelt. Sen får man väl se, en tanke var att kanske ställa ut honom där också bara för att tjuvträna men det blir nog inte så. Tror inte att jag tränat honom nog bra tills dess ;)

Nä jag vet inte än, just nu känns det som att berger träffen är nog nära som det är och jag vill inte skrämma min lilla vovve...eller om det är jag som skrämmer mig själv :/ men i alla fall så blir det nog att åka och titta i alla fall. Jag vet inte ens vad det är för raser som kommer visas då det står väldigt lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar