tisdag 26 januari 2010

Födelsedag och uppe med tuppen

Inatt har jag inte fått mycket sömn, har haft en som sovit mellan mig och Mjukis som är som en värmekamin och självklart vill han ligga kloss med mig. Han har haft feberfrossa. Jag hoppas han blir bättre under dagen, men vi får se, ska försöka få i honom vätska.

Så idag är jag uppe med tuppen, vaknade klockan 5.00 och kunde inte somna om efter att jag gett laban lite mat och alvedon så då hamnade jag här framför istället. Funderade på att göra hästarna men de dör väl om någon kommer ut så här tidigt så jag får vänta en liten stund till.

Annars då? Jo har redan fått några gratulationer på FB :), trodde inte det var folk som var uppe så tidigt men det fanns det visst. Jag ska försöka hinna baka något idag, men som sagt man får se hur Laban och Casper är idag. Casper har varit lite avis på lillebror som får bli buren över allt och inte han men jag hoppas Casper är bättre idag på det. Sen så fort man sätter ner Laban kan inte Casper låta bli att gå och peta på lillebror. Laban behöver inte mycket för att böra gråta och tycka synd om sig, men man blir ju inte arg på Casper, hur ska han veta att lillebror inte vill? De brukar ju leka och nu helt plötsligt vill inte Laban...jaja som sagt vi hoppas det är lite bättre idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar