fredag 22 januari 2010

Min och barnens dag

ja idag har det inte hänt så mycket med mig och min familj. Jag och min mor tvättade ur skåp i köket så nu kan man börja ställa in lite saker där. Sen så har Casper fått måla med fingerfärg som slutade med att han satt i badet...Laban som har hatat att bada kom snabbt krypande och började storgråta när han såg att brorsan satt i vattnet och inte han, så vips var han också i badet och gör storebror sällskap. Efter det så busade de och vi lagade mat och dukade, ja allt det där man gör om dagarna runt middagstid. Då låter jag Laban stå vid lära gå vagnen och gissa vad paff både jag och mjukis blev när han började stega iväg. Han lyckades svänga och stanna utan problem. men sen satte han sig på golvet och började gråta och sen ville inte han vara med den längre. han tyckte inte riktigt om den, men vi får väl se vad han säger om den imorgon och de andra dagarna...Casper tyckte dock att det var lämpligt att ta den från lillebror när han grät och började jaga hundar med den.

Ja efter maten blev det efterrätt, en kladdkaka som jag gjort och självklart var Casper chokladig över allt så han åkte i badet igen av hans stora glädje och självklart ville lillebror vara med så efter det hamnade de i sängen med en god natt saga och sen somnade de så snällt.

Det var min och barnens dag för den här gången :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar