lördag 9 januari 2010

huset fullt

Idag så har det varit fullt med arbete i köket i vårat hus...så snart har vi ett kök :) Meddan alla var där var jag ute med barnen och lekte, vi passade även på att se hur Maldivar reagerade på en kompis i hagen, då det inte funkade medan han var hingst tänkte vi att det fortfarande inte skulle gå men vi fick se en annan syn. De åt från samma hö hög, de busade och hade jättekul i hagen.

Sen kom några kompisar ock hälsade på. De hade med sin son som var här resten av dagen och busade med mina barn...gissa om de hade kul. Casper som jag hade förväntat mig skulle vara egenyttig var väldigt snäll och givmild...sen blev han dock övertrött och väldigt sur och våldsam men jag tycker det gick ganska bra ändå. Nu sover de som stockar i sina sängar och jag skulle inte bli förvånad om de sover så hela natten.

Annars så har det inte hänt så mycket då jag mest har jagat barnen, nu ikväll när de skulle sova fick jag se hur långt de hade kvar med köket....förhoppningsvis blir de färdiga, men de har råkat fastna på en grej så de håller på att diskutera om hur de ska göra, men i slutändan blir det nog bra ändå :)

Vi var väldigt många här under dagen...räknade när vi skulle äta middag att vi var 13 stycken och då hade 2 st redan åkt så 15 st får plats i huset...nu har de åkt hem 2 till så nu är vi bara 11 st :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar