tisdag 26 januari 2010

Födelsedagen

Jag ska bara meddela att det var en trevlig dag, fast det inte gick som jag tänkte. Jag hade tänkt baka och fixa i ordning lite saker, men inget av det blev gjort, så det blev köpes grejer istället, men det dög gott och väl.

Det började att jag inte fick sova, sen gick det bara utför i hela planeringen Jag skulle in och handla bakgrejer men då hittade vi inte bilnycklarna till slut hittade mjukis dem i sin egen ficka så han kom hem med dem så att vi kunde åka in och handla

När vi väl var hemma var det dags att börja med middagen och sen var det ut och göra djuren innan vi fick främmande Då kom mjukis mamma och hennes man Hans bror med flickvän och hennes syster. Barnen hade fullt ös hela dagen, Casper hann inte ens sova middag men han var inte trött och kinkig utan väldigt glad och sprallig. Men jag kan meddela att de somnade båda två väldigt snabbt. Efter en saga så sov de. Laban är dock orolig, men ingen feber, tror det är träningsvärk.

Nu ska jag gå och sova så att jag orkar med morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar