måndag 25 januari 2010

Laban sjuk och en katt mindre

Igår var vi ute och åt för att sedan gå och se på bio. Det var ett tag sedan man gjorde något sådant :) Det var riktigt trevligt. Vi hade sällskap av min syster och hennes pojkvän och det var riktigt trevligt.

När vi kom till stan ringde min mor som satt barnvakt och berättade att Laban hade 40 graders feber och undrade vart alvedonen var. Han hade en liten jobbig natt så jag hoppas att den här natten blir bättre. han har dock fortfarande feber men jag tror inte det är så farligt med honom, tror att det är tänderna i överkäken som gör att han är sjuk. Han är nämligen jätte svullen och 4 st tänder kämpar på att komma ut. De har gjort det ett tag och nu är de äntligen på väg.

Annars så händer det inte så mycket. Ikväll förlorade jag min katt Cherry :´( Hon hade lyckats smita ut någon gång under dagen. Hon brukar inte vara den som springer ut så jag var väldigt förvånad när mamma kom in och sa att hon var skadad. Mamma och pappa var färdiga med att träna hundarna när de upptäckte cherry och hon hann inte undan.

Ja annars så funderar jag på att försöka hinna baka imorgon till födelsedagen, men allt beror på hur Laban är. han vill bara bli buren och casper är svartsjuk så man får väl se om man hinner, annars blir det köpes grejer....hur som hällst blir det inte mycket, jag brukar inte vara den som firar min födelsedag. Det brukar bli en tårta eller glass men inte så mycket mer....men det är konstigt...jag fyller 25 igen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar