måndag 4 januari 2010

Ett nytt år


Ja då var det ett nytt år igen. Tiden bara rinner förbi, hade tänkt göra så mycket, men så lite blev gjort....skyller på att barnen tar upp den mesta av all tid man har.

Men som sagt nu är det ett nytt år med nya möjligheter och planer, det jag hade tänkt göra 2009 kommer inte försvinna 2010 i alla fall....bara mer att stoppa i bagaget och hoppas att man får någonting gjort som man planerat.

Fick hem ett brev för några dagar sedan....ett brev som hade en inbjudan till klassträff i April. Jag är i valet och kvalet om jag ska gå...kanske jag går om min sambo far dit men annars....vad ska jag göra där? Hör inte hemma där bland människorna och det är väldigt många jag inte vill träffa heller....kanske man bara ska skippa förträffen och bara gå på den på stat? jaja det får tiden utvisa....vips har man inte råd eller så har man inte tid.....kanske man jobbar eller kanske man inte får barnvakt eller så kanske man helt enkelt skiter i att betala så slipper man gå dit....eller så går man bara för att....

det är jag rätt duktig på....göra saker bara för att....bara för att göra andra nöjda....det var det jag skulle sluta med men det är inte så lätt som det låter....önskar att det var lätt men så är inte fallet

annars så var vi ett litet trevligt sällskap av kompisar som umgicks under nyår. Vi åt god mat, spelade lite spel och herrarna de bastade och det hela slutade med att en slocknade i soffan och en somnade inne på toa....ni kan gissa vem som var min?....japp inne på toa somnade han och självklart hade han låst dörren, men vi fick ut honom till sist....han fick dock en riktig huvudvärk då han for med huvudet i golvet....och inte har han lärt sig något....

Här kommer dock en bild på Casper...ska lägga upp en på Laban också men tyvärr är inte datorn så snabb så det får bli i nästa meddelande. Det här kortet har min storebror fixat och dolat med och jag blev riktigt nöjd över bilden :) Tack Micke.

1 kommentar:

  1. Jag har med fått inbjudan. Ska ni med träffas innan på Carl-Victors? Jag ser inte heller riktigt fram emot att gå dit, vem gör det? :P Det är inte så att man umgås med dem längre, har inte sett några av dem sen då, 2000. Fast om alla känner så så... Sen vet jag inte om jag kan gå, det är ganska långt att åka dit bara för det. Det blir där i mars som jag kommer bestämma mig, då jag vet hur jag jobbar.

    SvaraRadera