onsdag 24 juni 2009

Casper hemma

Igår komme Casper hem från semestern :) gissa om jag är glad att se honom igen och hålla honom i min famn :) Dock snorig och bedrövlig var han med lite feber...han lyckades dra på sig en förkylning på vägen upp och självklart smittat ner mormor under resans gång.

Laban värkar lugnare nu i magen, det känns skönt, vi får se om han fortsätter vara lugn nu när vi kör på lemolac...man kan ju alltid hoppas. För en gång skull fick vi gå och lägga oss före 00.00 och fick sova ända fram till 07.00 innan det var dags för mat. Inget skrik eller oroligheter.

Jag sov dock inte så bra, har fått några slags utslag på mina ben, tror det har med pollen. Jag gick barfota och kjol i höggräs och jag vet att jag får utslag av pollen på armarna när jag är och plockar gräs till mina djur. Så det är inte otroligt om jag har fått på benen nu....men har aldrig fått det förut av att gå barfota, lite jobbigt att ha långbyxor och långärmad när det är så varmt ute och man vill vara ute med hästarna.

Sen har jag och min sambo börjat promenera, ska försöka gå ner i vikt, men det tyckte nog inte min häst om för han trampade mig på foten så jag kan inte gå idag på ena foten...eller gå kan jag göra men det går inte så fort och ont gör det när jag sätter ner hälen för det var där han sprang in i mig...i hälsenan...trodde jag skulle dö av smärta, har klarat mig i alla dessa år från detta och trodde i min enfald att det inte skulle göra så ont, men det gjorde det.

Kommer försöka ta mig tid att lägga ut lite kort men vet inte när, men jag har några kort kvar efter Caspers semester som ska läggas ut och några nya bilder på kattungarna och de andra djuren.

1 kommentar:

  1. Jag tycker absolut att du ska lägga ut fler bilder på barna..;) Har in te sett så många med Laban juu... ;)

    SvaraRadera