fredag 26 juni 2009

En jobbig natt

Nu ska jag äntligen få gå och sova. Casper är förkyld och hade väldigt svårt att somna eftersom han hade en hemsk hosta, han kräktes en massa slem så för hoppningsvis borde det bli lite lugnare idag. Sen har han även dragit på sig en ögoninflamation.

Laban tyckte nog att storebror fick förmycket uppmärksamhet för han hade bestämt sig för att värmen höll på att ta död på honom. Vi badade honom eftersom han skrek och det gjorde ju inte saken bättre. Han var som ett klibbigt monster, ska bada honom senare idag. Han tyckte att klockan 02.00 gick det bra att somna då var det lugnt i ca 2 timmar. Fick stiga upp vid 04 och ge honom mat och trodde i mitt enfalld att jag skulle få gå och sova, men nä han var inte trött men bara för en liten stund sedan fick han mat igen och då somnade han så jag ska passa på att sova nu medan jag kan snart är värmen här och han lika sur garanterat. Förhoppningsvis sover han i alla fall 3 timmar så att jag inte behöver stiga upp före kl 10.00 om Mjukis tar Casper nu när han vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar