måndag 15 juni 2009

Casper på husvagnssemester

Idag ska Casper åka på husvagnssemester, kommer kännas tomt, tråkigt och väldigt ensamt. Men jag har lovat mormor och morfar att de ska få ta med sig honom och de se fram emot det så jag har inget val. Men jag skulle hemskt gärna följt med själv. Hur ska jag kunna vara utan honom i en hel vecka? Han är ju mitt allt och det känns jätte jobbigt. Mjukis tycker det ska bli skönt, men jag håller inte riktigt med honom.

Mormor och morfar gör det för att vara snälla, de tycker vi ska få tillbringa lite full tid med Laban, det känns roligt att de tänker så och jag tror nog att Casper uppskattar att bara få vara med mormor och morfar. Men det känns ändå lite konstigt och fel.

Men självklart kommer jag att kräva bilder på honom och ringa si så där 100 gånger om dagen för att höra hur det är med honom och hur det går :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar