torsdag 18 juni 2009

Casper i Skara och Laban myser


Laban myser i mammas famn. Funderar kanske på var storebror är? Eller kanske han myser för att han får ha mamma och pappa alldeles för sig själv.






Jag har haft fullt upp nu i flera dagar. Sen Casper åkte iväg har vi hunnit vara i Skellefteå och hälsat på farfar med Laban. På onsdagen så fick farmor vara barnvakt till Laban medan vi åkte ner till Umeå och gick på mediamarkt och kollade in vad de hade för grejor. De hade en hel del. Sen åkte vi och kollade på en syskonvagn (jag som inte skulle ha någon), åkte hem med vagnen och har nu insett att den kommer nog att behövas eftersom jag har svårt att få med mig min sambo på promenader.

Men hur som hälst så har jag fått några bilder från Caspers resa så jag tänkte lägga upp två bilder på honom. Han sköter sig visst riktigt bra där nere, de påstår att jag aldrig ska få tillbaka honom eller åtminstonde när de ska på semester vill de ha med honom. Det är lite svårt att ta honom ifrån mig när vi bor på samma gård, och jag vet att mamma vill inte bo i husvagn, hon är nog less som det är säkert....men hur som hällst här kommer två bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar