måndag 15 juni 2009

Nu har Casper åkt

Nu har Casper åkt iväg med mormor och morfar på husvagnssemester. De tog även med sig Viktor ocg Rickard....gissa om det blev tyst och lugnt här hemma. Man vet inte riktigt vad man ska göra, man vill inte ligga och vila, men det är igentligen det man ska göra...vila upp sig innan de kommer hem igen.

jag saknar Casper redan, men man försöker att inte oroa sig för honom...men jag kommer nog alltid att bli orolig så fort mina barn är borta, men det är nått jag måste lära mig att leva med som mamma :/. Det är nog därför jag vill ha nått att göra hela tiden, så man inte hela tiden går och tänker, men snart ska vi äta och sen ska vi gå en promenad (om det inte regnar). Har så ont i huvudet så idag blir det nog inte så mycket gjort, men imorgon hade jag tänkt ta itu med hästarna, men det får bli när min sambo har kommit hem från mötet...mer på kvällshållet eftersom jag inte kan hålla på med hästarna när ingen passar Laban.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar