tisdag 2 juni 2009

Vanliga dagar som rullar på

Det finns inte så mycket att berätta här faktiskt. Det har inte hänt så mycket, dagarna rullar på som vanligt. man har fullt upp nu när det är två barn man ska sköta.

Det har varit kanon väder ute, dock blåsigt och jag är less det, men jag ska inte klaga. Idag skulle det regna men än så länge har det inte fallit några droppar, men det kommer säkert eftersom det är mulet och trist.

Jag är dock rätt trött, kan bero på att man blivit bekväm av att Casper sover hela nätter och lilla Laban gör det inte. Han är dock väldigt snäll, man behöver bara ge honom mat och byta blöja så är han nöjd. Inget att man behöver gå och vagga eller nått sånt. Men hur det än är är det ändå jobbigt att stiga upp var 3 timme för att ge mat...men det är sånt man får leva med ett tag :) jag är väldigt glad att han kommit till världen....han och Casper är mina små solstrålar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar